bebis drömmar


dag 28

inatt har jag drömt om bebisar, undra vad detta kan betyda? först stötte jag på Sabina Andersson som väntade sitt andra barn och robin hennes kille vill att hon skulle föda i toaletten medans jag föreslog att hon skulle föda hos min farfar, sen så minns jag att hon bar en svart jacka och en svart rolig mössa. :)
senare i drömmen fick jag träffa Elliot, jag pussade på honom och han pussade tillbaka. alltså riktigt människopussar, hur söt som helst! jag ville verkligen inte vakna från den drömmen, skulle offra väldigt mycket för att få träffa några där hemma. :)

igår köpte jag malins gammla dator så om den överlever mina månader i spanien kommer jag hålla er där hemma uppdaterade.
igår fick alla mina fem hästar stå pga massa j*vla regn, skön & slapp dag för mig alltså!
chattade även med pappa igår, de var  skönt att få prata av sig lite med honom.



världens finaste elliot

Kommentarer
Postat av: Sabina - Mamma till Tyra

Hej kära du! Det är bara bra med oss, själv?

Haha nejmen gud vilken sjuk dröm! :P Knäppt!



<3

2010-03-03 @ 17:19:06
URL: http://mammasabina.blogg.se/
Postat av: sara

Du Elliot pussar tillbaka i sina drömmar ;D

2010-03-03 @ 22:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0