17:17


mina närmsta vänner vet att jag får frispel när klockan är ex. 18:18 eller 22:22, varför vet jag inte riktigt. de känns bara så psyko på ngt vis.
anyway, vi släppte av tjejerna på airopuerto Malaga 17:17, de måste ändå betyda ngt? SJUTTON också, kanske, eller ngt.
jävlar vilket skumt inlägg. aja, nu sitter jag här i min lilla stuga ensam.. igen.. de är skönt faktiskt. kvällsfodringen går nog snabbare när jag är ensam än när vi va tre. men de är kul med sällskap också. de har varit många höga skratt de senaste två veckorna när tjejerna varit här. jag tyckter om dem!

PAPPA! kommer du hit vet du att vi ska ut och galoppera och klättra bland bergen. och säg nu inte att du börjar bli för gammal, för de där är bara snack!  ;)  PUSS

om 15 min är de kvällsmat, jag som just vart & köpt 6 nya donughts från miramar. dem får bli min middag en annan gång. nu måste jag fortsätta läsa ur självkänsla nu, den är faktiskt toppen. FÖR ALLA! :)



lite kaos i floden :P



Kommentarer
Postat av: pappa

jag känner redan av ryggskottet vid ev. ridning får väl ta med en hingk voltaren (smärtstillande) Kram

2010-03-06 @ 20:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0