världens bästa helg


hejdåkalaset blev underbart, så fina människor som jag träffat här nere. tårarna sprutade frammåt kvällen när de var dags att säga hejdå. kommer verkligen sakna deras kindpussar och värmande kramar.
just nu ligger jag supernöjd på gräsmattan och myser med chico. helgen har varit toppen, efter kalaset hade jag en sleep over hos judy och sofia. på morgonen vaknade jag av att jag låg och mös med två katter, ginger och sammy. frukost med Jason på ngn restaurang. därefter donuts och poolmys. på kvällen åkte vi till en spansk restaurang vid havet i la cala.. vi beställde allt vi önskade oss, mofflade i oss alla olika typer av fisk, kött, bröd, glass osv. :)
bjuder på bilder.


de turkosa örhängerna är en present från fam olsson







hade han inte så mkt löss hade jag tagit med mig honom hem ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0