sista dagen

dag 127
detta kommer förmodligen vara en av de bästa men också sämsta dagarna här på la hoppla. bästa är för att allt jag gör idag gör jag för sista gången, och sämsta för att idag måste jag säga hejdå till Judy och Sofia, samt rida en sista ggn på min prins! Sofia och Judy är dem jag kommit närmst de senaste månaderna iaf och de har verkligen stöttat mig, bjudit hem mig, spenderat så många underbara timmar med mig. men vi har lovat varandra att hälsa på varandra i respektive länder. så en resa tillbaka till spanien efter lumpen är given, sen ett spanskt/engelskt besök hem till sverige tackar man ju inte nej till heller! ;)
känns så sjukt att om exakt ett dygn är jag incheckad och redo att åka hem!!





Kommentarer
Postat av: pappa

välkommen hem tjejen till ett soligt

svedala,utan donuts,miramar,sangria o hela kittet

2010-06-10 @ 17:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0