oops


hej bloggen, vad hände?
aja, min midsommarhelg har varit toppen. på självaste aftonen lekte jag och elin på ringvägen på förmiddagen sen bar de av mot henne för att binda kransar och fixa till oss lite, jag sov mest. sen hem till mig för att byta om osv. sen gick vi ner till sara och timmy där victor och mickaela var. hur najs middag som helst. min tallrik bestod av: gravad lax, rostbiff, ytterfile, kyckling, bea, potatissallad osv. najs blandning va? :)
sedan drog vi vidare till freja som till en början va rätt dött, sen så avslutar jag nog mitt inlägg om midsommar där :)) hemligt hemligt.
igår tog folket en återställare på freja, jag körde. natta var i farten också. :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0