lost without you


jag går verkligen och pendlar om dagarna, ibland kan jag verkligen gå & tänka på alla fina i spanien. att bara få krama och pussa lite på sofia och judy eller rida över och snacka skit med carina.
och andra sekunden går jag och peppar inför lumpen och de suuuuper härliga gäng jag hamnat med där.
de är jobbigt, jag vill inte sakna dem i spanien, för jag vet exakt vart jag har dem människorna och ett år kommer gå fort. såfort min militära utbildning börjar kommer veckorna bara rulla på. jag hoppas verkligen jag tar vara på allt i de militära samtidigt som jag vill att tiden ska gå fort för då ska jag kosta på mig en resa till mina älskade i spanien..  de är inte lätt när de är svårt :)) men jag är lycklig, känns som huvudsaken! 







Kommentarer
Postat av: Carina

Det kommer gå jättesnabbt!!! Ta vara på tiden o gör det bästa du kan, men det vet jag att du kommer att göra, du e en intelligent brud. Du kommer att få en super upplevelse i lumpen som kommer att ge dig mycket!! Det kommer att gå bra för dig...alltid!!!!

2010-06-26 @ 22:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0