info helg på F21, Luleå


resan till luleå var verkligen mindre rolig, samma hytt som en korean (med hundra frågor i minuten) och fyra ryssar (?) som såg ut att komma från en typisk krigsfilm. de var sjukt.
med en och en halv timmas sömn anlände jag och ca 10 till på F21, 10 st var redan där och några kom ngt senare. 27 totalt, 47 som ska rycka in. najs med 13 tjejer!!
de var verkligen mkt kul denna helg, sköt med ak5a, blev nedsliten av en MP hund, stridshinderbana osv. 
hela plutonen verkar gå bra ihop & jag kommer verkligen trivas med majoriteten av dem, ingen som visat några tendenser på dumheter (förutom jag) MOHAHA, de kallade mig minihitler och mastermind bakom alla nattbus :P





killarna tyckte nog att hämnden var rätt ljuv ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0