byebye-picnic på la hoppla!

sorligt men sant. fann denna lördag bäst att ha avskeds kalas på. tyvärr är de några som ligger mig nära hjärtat som inte kan komma. men de är 20 st som hört av sig och sagt att dem kommer, så får vi se hur de blir. :)
tillbringade förmiddagen på miramar för att köpa donuts, chips, dricka och bål till mina vackra gäster. köpte även en klänning, OOOPS! tycker den är sådär och har inte provat den. men kan kanske lägga upp bild senare... om jag ens kommer i den! ;)

GRATTIS världens finaste vän linn sandahl som tar studenten idag! hon kommer vara mycket vacker, de sätter jag allt jag har och äger på! för hon är alltid vackrast! :D

ut och fixa för ikväll..
ps. jag kommer gråta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0