15 juni

fy va fort tiden går, redan tisdag idag. har snart varit hemma en vecka, känns underbart!! 
lekte med andrea till två inatt, lekte med joel en sväng nu på fm. ikväll blir de taco med sara och familjen därtill. igår lekte jag förövrigt med sara, tog elliot på promis medans sara ansträngde sig i rabatterna ;) 
jag älskar mitt liv just nu, så skönt. i helgen åker jag förövrigt till Luleå för lite fystester och info om inryck och mitt år i lumpen. 
flummigt inlägg, orkar inte anstränga mig. hälsade på farfar igår. lilla snuttisgubben då, ska ta och åka upp med frida i veckan tänkte jag. nu blir de lite tv och sen dra till sara. Pusshej!



bästmagnus och simon i lördags! MELONEN OCKSÅ!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0