09-06-2010

dag 126

gårkvällen vart underbar, blev bjuden på hejdå-middag av chayenne och manuela. vi åt på deras favorit restaurang som var en mysig tapas bar. vi beställde in allt som fall oss i smaken och jag helt allvarligt jag varit så mätt i hela mitt liv. vi tog en promenad genom fina fuengirola innan de blev läggdags runt 23 tiden. jag fick dock inte säga hejdå till manuela och chayenne, de fick bli "see u soon", de tyckte dem var ett bättre alternativ. men när jag kom innanför la hopplas grindar kunde jag inte låta bli att fälla några tårar iaf, vad har hänt med mig? såhär blödig brukar jag aldrig vara...
igår sa jag även farväl till amber och corry, de känns så jävla sjukt. (ursäkta språket)! när någon säger "hejdå kram" eller liknande så blir jag alldeles fuktig i händerna och jag inser att jag nog inte insett att jag faktiskt kommer lämna dessa underbara människor för minst ett år.
om jag sätter lite fart kommer jag förhoppningsvis få möjlighet till shopping idag, vilket är ett MÅSTE. jeans och jacka ska med hem! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0