ännu en snuskigt mysig dag i nynäshamn!


klippte håret imorse, nöjd som vanligt. orkar inte bry mig riktigt. hittade emelie på salongen, så vi tog några varv på stan. nya skor fick de bli, imorgon blir de lite mer shopping. bäst att passa på i nynäs storstad innan man bor på ett svettigt logement en mil från luleå centrum (= willys och korvkiosk?) haha! Så lunch och shopping med emelie alltså. nästa stopp blev hemma hos maria, sjukt skön känsla att bara klampa in i deras myshus mitt på ljusa dagen och våldgästa över en fika. och massa massa prat :)) maria är väldigt bra!!
jag har inte ens börjat fundera över packningen till luleå, kanske bäst att skumma genom listan på saker de tyckte man borde ta med sig. men sen få rmitt sunda förnuft hjälpa till med resten! de känns sjukt att de redan är tisdag, jobb ons-tors. begravning & packning. sen hejdå.... igen!! känns skönt. men de svider. de svider redan och de är bara TISDAG. hmmm.. en skön svidande känsla. familjen hellman/lagerström kan ju känna sig mkt saknad, missar ju massa tid med er. men ni kan ju känna er rätt bokade när jag blir ledig ;)



kan inte annat än att säga fina ord om dig finaste du!!


Kommentarer
Postat av: sara,

A de är fan bäst för dig!

2010-07-20 @ 20:46:47
URL: http://saralager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0