trasiga skor


hela förmiddagen har gått åt att försöka bli kvitt min lilla ångest som kryper runt i kroppen, genom att bestämma alternativ 1 (lumpen), alternativ 2 eller alternativ 3. ett långt samtal med kusin vitamin var uppskattat då han löste några av de knutar som finns i min ärthjärna.
efter en hel dag i lägenheten var jag tvungen att röra på mig, tog bilen till gymmet och tänkte springa till jag stupade (jag var på sånt humör bara), och jag vet att om de behövs så springer jag till jag ofrivilligt flyger in i väggen bakom (något jag förmodligen ärvt av min mamma). men efter ca 40 minuter började skorna skava, så de fick räcka.
nu puttrar potatisen på spisen. käk. dusch. sweetheart & sova.
sov sött gott folk, de tänker jag göra iaf!



jag är inte riktigt i denna form, men snart så!
och bättre ska de bli




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0