ta sig i kragen kanske?


ja, igår på kvällskvisten körde jag pappa till frugan sin. sen hade jag bilen ifall att jag skulle vilja dra vidare. och de ville jag. men sen fastnade jag i telefon med "sweetheart" (kallar vi honom här i bloggen), på kvällen blir alltid förkylningen värre också så jag var rätt nere.
idag har jag hämta pappa & fixat lite här hemma. ikväll ska jag försöka komma iväg till gymmet på antingen core eller spinning. zandra har ju så vackert förklara för mig att OM jag tränar när jag är sjuk så koncentrerar sig immunförsvaret på träningen ist för att gör mig frisk, men ibland så kan träning på "sjukdom" kännas så rätt! we´ll seeeeeeeeeee!
over and out, du kommer INTE bli en austonaut :)



denna bild är från igår ;)




Kommentarer
Postat av: sara

haha söta vi var =P

2010-01-17 @ 20:23:14
URL: http://saralager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0