sisådär ja


imorse virrade jag omkring som vanligt, men efter lite bodypump & 20 min löp var jag på banan igen. Åt taco i min ensamhet & åkte sedan till höjdgatan för att se east and fearless med elin. sedan åkte jag förbi joel för att sällskapa lite men dum som man är fick man sniffa lite ammoniak som var en underlig känsla. kändes först som att man sprang in i väggen & sedan började min kropp gråta åt mig, och sen kändes de som näsblod. för de som inte kan föreställa sig är de inget jag rekommenderar att prova. 
nu blir de hopp i säng för att vakna halv 6 imorgon, dags för jobb!

 

Kommentarer
Postat av: mary

inte visste jag att du hade blogg!!!!! skoj!!!! :D:D

2010-02-01 @ 19:24:00
URL: http://jaghetermarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0