oh lord


när ska detta sluta? i ca en månads tid har jag ungefär varannan natt kommit håg vad jag drömt, och de har varit riktigt sjuka drömmar. ena dagen knuffar joel ner mig från ett höghus ner i en pool (och jag hatar att falla i sömnen), sen sa han helt sjuka saker i poolen. inatt så skulle jag massera linas ben samtidigt som vi åkte till tunnelbanan i en vattenruschkana, sen gick de för fort i slutet så vi åkte förbi ... och skrattade högt! och då vaknade jag, skrattandes! mycket lustigt.
Morgan skickade en text idag så jag tror jag ska fiffla lite med den. får se vad dagen erbjuder, förmodligen en sväng till gymmet.
hejhopp!


Kommentarer
Postat av: pappa

Du är ju en perfekt rörmokare dom har alltid jobb. Tja

2010-01-20 @ 19:51:57
Postat av: catarina

tala inte om monstret i duschen, jag spyr då! :(

2010-01-20 @ 21:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0