ny vecka, nya möjligheter


dags att ta nya tag. snorig som en kall ekorre är jag också!
igår lekte jag med sara på e.m (blev liksom aldrig ngt gym), vi åkte till villagatan på middag!
för tillfället nyser jag på heltid, kan komma 10-20 st på rad. jag undrar hur många hjärnceller jag bränner varje gång jag nyser URSCH!!
just nu sitter jag och skriver på ett personligt brev, får se om de blir inskickat eller inte. vet inte ens om jag vill ha tjänsten, vi får liksom se hur de blir :)
bokade nyss bodypump till ikväll, jag måste göra något. är mindre taggad på att skaffa bättre kondis nu i mitt tillstånd. får bli en annan FRISK vecka.

längtar till sista helgen denna månad, wihodibididuuuu!




gå inte och fall för några skor nu! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0