"mot ljusare tider"


min pappa är min ledstjärna, jag känner mig som renen på reklamen...
vid varje nyår intalar man sig själv att detta ska bli ett bättre år än de förra, och det hoppas jag verkligen att de blir. men detta år ska jag försöka vara mer ensamvarg, fokusera på mig och mitt & bara umgås med människor som gör mig starkare och som jag vill stärka.
jag är så trött på mig själv och andras handlingar som görs för att sänka en annan individ och på något sätt stärka sig själv. jag tror inte på sånt längre. jag är less!
jag blir irriterad när folk lägger ut bilder som sticker ut något från de "normala" för att sedan kasta in en onödig kommentar.
men jag ska sköta mitt nu, jag ska verkligen försöka klämma fram något fint hos alla, fiende som älskare. de ska ändra mitt tankesätt. sen självklart kommer de finnas ilska och besvikelse, men sånt pratar jag bara om i garderoben!
nu blir de till att fira mamma eivor och sedan arbeta på världens bästa jobb.
jag är lyckligt lottad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0