ladies night


ännu en lyckad nykter kväll på telegrafen blev det igår. jag hade aldrig kommit ut om inte min vackraste sara hade följt med. elin och emma höjde kvällens stämmning och elin gjorde fin sminkning igen som hon fick beröm för av marie, mycket roligt (duktiga dem)! snackade lite skit med marie också, de var som taget ur en film! skön flicka de där.
idag känns de som att jag är bakis, mår illa och vill sova (konstigt), pappa påstod att jag var likblek idag & de känns som att jag ska svimma även fast jag aldrig har gjort de! dags att titta på nya tillskott.
idag blir de städa här hemma. tvättstugan är bokad. vill ut & gå också, sune är nog med på de också.
nästa vecka blir de nya tag igen, har börjat med de jag ska men varit omotiverad till träning (förutom dagliga promenader som inte gills).
fick ett samtal från en av planetens vackraste människor idag, de gjorde mig lycklig!


Kommentarer
Postat av: mor

Saknar dej. kärlek mamma

2010-01-10 @ 08:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0