konungens kämpare


catarina har något nytt i kikaren, men hemlighetsfull som vanligt.
vi gör ett försök, kan inte annat än misslyckas. jag har de bra som jag har det. men detta vore bra för meritens skull.
skulle vilja bli ledsagare så länge. kanske måste kika upp de där!
rasmus på luffen imorse, slutar så vackert och problemfritt. tänk om man vore lyckligare av några kattungar. enkelt allt skulle vara då.
men jag borde inte sitta och vara bitter. sitter här några månader efter studenten, inga betyg att plugga upp eller några konstigheter. får mina tusenlappar i månaden. de håller tills jag rullar in en ny boll som sedan ska fortsätta rulla...
james blunt strömmar ut högtalarna, catarina önskar att de vore lättare att ta sig fram på världens vägar just nu. träningen är i botten men de är de jag ska ha i baktanke såfort snön och halkan far åt fanders.
sommaren i vacker, undra vart jag befinner mig då. säkert i säkra händer, med pappa på sjön eller på jobbet. de kvittar, bra blir de iaf.
samtalet igår gjorde min månad.


Kommentarer
Postat av: mor

http://jessintheapple.blogg.se

ifall du vl följa din kompis. kram mamma. RING NÄR DU VILL

2010-01-08 @ 19:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0