fasta måltider var de va?


igår åt jag och pappa middag tillsammans efter vi handlat. han var sugen på kyckling och potatissallad medans jag gjorde mig två feta räkmackor, sjukt gott! fy på mig som åt vitt bröd och majonäs (utan träning hela dagen!). BU för mig!! efter mackorna blev jag sugen på att doppa frukt i choklad, men chokladen såg för äcklig ut så jag åt upp frukten ist.
idag startade jag med en dundergod frukost. verum fil (4,0%) + grapefrukt + banan! MUMS!
nu är jag full av fruktsocker från bananen så nu blir de till att gå ut och gå!

TJOLAHOPPPPPPP!
sara som började gråta i hennes kommentar kan ju stoppa upp ngt i ... medans hon kikar på denna bild! (laddar upp någon random!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0