de som inte dödar, härdar!


igår vart en "stros-dag" med sara och timmy, väl komma blev de mandelmusslor för mig och cheeseballs för de andra. PS3 till natten. när jag kom hem slog jag upp min nya dagbok som jag så fyndigt döpt till "bara i garderoben", men inspration från madicken.
jag funderar på att ta ett sjumilakliv i mitt liv, prova att "ta tillbaka" något som en längre tid varit borta. man kan aldrig ge de ett försök för mycket. måste nog bara samla lite ork först.
idag sov jag länge, men ska sätta igång & göra nytta. har precis gjort min månadsbudget tills mars. tummen upp till mig själv!


Kommentarer
Postat av: pappa

allt ordnar sig..............

middag 100106 kl 16.00

Tja

2010-01-05 @ 15:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0