2010


de blev allt annat än sova på nyår trots att jag jobbade till 21. kalasiza och jag gick till per där många trevliga prickar befann sig, så de tackar vi för! jag kom precis ikapp vid tolvslaget men missade INTE alla vackra fyrverkerier. våra vackra bilder lär komma upp någongång... ;)
dagen efter sov jag tills elin och fredrik plockade upp mig, kycklingrulle och cheeseballs blev de MUMS! sov även över där. och här hemma sitter jag nu, förmodligen planetens gladaste catarina. de vänner jag har omkring mig just nu gör mig mer än lycklig. saknar min sara & elliot som varit borta några dagar nu, blir till att träffa dem i veckan.
nu ska jag gå och kika på min tacopaj som är inne i ugnen sen bär de av mot jobbet.
gott nytt år alla fina själar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0