förmodligen näst sista uppdateringen på ett tag


jag älskar mina vänner, ni är fina!

orkar inte skriva, kan kopiera in de jag skrev till älskade lager idag: 

nej jag funderar på om jag ska skippa lumpen & stanna i ett år ;)
alltså mitt arbete är att ha stalltjänst som är: foder (morgon, lunch & middag), påfyllning av vattenhinkar & rengörning, hålla stallet rent överallt, sen fixa 3 av 5 hästar före & efter ägaren rider sen ridning av en häst 2 ggr i veckan, en annan häst varje dag (som min egen), sen hålla igång en 31 åring för den ska orka gå lektion en ggn i veckan. de äre väll typ de.
idag efter morgonstallet red vi ut ca en timme, genom floden & typ ängar som ser ut som nangiala-träd. sen hade jag några timmar egen tid, då valde jag frivilligt att rida furstinnan (en liten häst som kan typ allt men inte blivit ordentligt riden), Inger (som varit uttagen till os) hade lite lektion i slutet & hon lär ut som en gud, har aldrig träffat en ridlärare som är så pedagogisk & högt utbildad som henne. i vilket fall...
malin åker imorgon så jag kommer bli ensam i denna villa, tur att man har rambo vägg i vägg (en häst), och typ 4 vakthundar på gården.
de är väll typ de jag gör & gjort! :) hur går de för er, har elliot gjort något större framsteg förutom att dansa tryckare med sin pappa? ;)
ja de blir dyrt, men skicka på. har typ 100kr kvar på de kortet. sen byter jag till ett spanskt nr, då blir de billigare för båda.
PUSS!
ps. glömde säga att jag går i linne & shorts om dagarna ;)

Malin åker imorgon, de är sorligt. nu är jag van att ha henne här. ingen dator har jag heller. inget spanskt mobil nr har jag heller för tillfället. jag vet inte vad jag ska sysselsätta mig med. kanske ska jag fortsätta rida på varje rast så jag somnar såfort jag kommer innanför dörrn efter kvällstjänsten?

meneses du är rolig du, spanien är ett fint land. om jag stannar längre än sex månader så börjar jag nog läsa spanska. :) javiers mvg i spanska steg två har inte hjälpt mig ett skit här nere. men han gjorde väll så gott han kunde ;) jag saknar dig också, attans att jag inte hann ha avskedskalas. :(

PAPPA! jag jättesaknar dig verkligen. hoppas du har de bra där hemma utan mig. tittar på din lipbild innan jag ska sova, och bilden på kossis också :) vill du veta ngt speciellt så fråga över bloggen eller sms (men som sagt försvinner mitt nr snart).
smsa gärna mig när min lönespec. kommer ;D 

tjolahopp alla läsare!



Kommentarer
Postat av: mor

vad skönt att allt gått bra och att du är på plats,va nu rädd om dej,önskar dej allt gott och ett stort lycka till med allt på din nya arbetsplats.

kärlek från mamma

2010-02-05 @ 22:21:04
Postat av: sara

Jag är så jävla avis på dig ska du veta!

PUSSIS

2010-02-06 @ 00:48:55
URL: http://saralager.blogg.se/
Postat av: Pappa

Håller på och kikar på en PC en mini kanske.Här är allt som vanligt,så du sumpar inget viktigt. Var rädd om dig och akta dig för hästgaddarna DOM GÖR ONT kram

2010-02-06 @ 14:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0