uppdatering från La hoppla


dag sju.

imorse var jag ensam i stallet, måste medge att de är riktigt avslappnande att bara umgås med hästarna ifred innan alla ägare trillar in.
de är en sak som förvånat mig lite, och de är att jag inte alls har hemlängtan eller saknar något riktigt mycket. klart man skänker många tankar till vännerna, pappa & farfar där hemma. men annars så saknar jag inget. jag har liksom allt här nu.
de vankas regn över fuengirola, jag & Hans ska snart och fixa spanskt bankkonto. annars är min vardag likadan idag också: hästar, hästar & hästar.
sorligt att sverige fortfarande har minusgrader, jag sörjer faktiskt lite åt er.

tillbaka till stallet, tjoLAHOPPLA!


Kommentarer
Postat av: mamma

Tänker på dej/kärlek mamma

2010-02-10 @ 18:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0