tänkte skina som en sol


tänkte logga in och skriva hur bra dagen har varit. men de finns en sak som tynger ner mig. de är tugnt att veta att de finns där & att "kasta de på gödselstacken" som jag så vackert beskrev de förut var lättare sagt än gjort.
kul att du kan vara stolt över andras barn men inte över ditt eget, du är komisk du! de är de som sårar, att du är så sorglig. men jag antar att de sista två åren har varit en fas gällande detta och dig. frågan är hur länge jag står ut med de tankar som ploppar upp. känns skönt att slippa vara i samma stad som dig iaf.
sitter & lyssnar på en fin cover på james blunts låt same mistake, de är också nostalgi. den är fin den, till skillnad från dig! haha
nej nu är jag lite väl bitter, men ibland måste man få skriva av sig, oavsett vem som läser skiten.
drar ut & rider, rensar lite tankar.

tack & adjö, gå och döö! ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa





Mera snö på gång -6 gr idag önskar jag vore i Spanien VAR SNÄLL O RAR Kram

2010-02-23 @ 11:39:01
Postat av: Eivor

Jag är förvånad över vändningen. Det skall du ha en stor eloge för. Jag ser verklingen hur du trivs. Det ser jag på ögonen. Tänk inte på snön. Det gör jag.I morgon genomgång av SOMMARBLOMMOR till urnor och rabatter.Det finns en framtid.Jag vet!!!!!

2010-02-23 @ 19:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0