stormtrivs

dag 16.

dålig uppdatering, jag vet! men jag har faktiskt bättre saker för mig.
nu börjar praktikanttjejerna komma in i runtinerna så nu är de inte längre upp till elva på kvällen och spelar kort (SKÖÖNT!!). de är riktigt trevliga tjejer från örebro.
imorse gick jag upp extra tidigt för att hästarna skulle vara klara till 08:15, men ingen christo dök upp så de blev till att longera, de är roligt de med! :)
igår bokade jag hotell till mig & mitt hjärta, de kommer att bli ALLT! jag kan liksom inte beskriva hur skönt vi ska ha de!
förra året vecka 29 blev perfekt, tjejerna fick mig att tänka på annat & de är mkt tack vare dem jag är där jag är idag, kommer liksom aldrig glömma gotland 2009! räkan och hela baletten!! hoppas de kissekatterna hänger på i år också!

nu måste jag ut igen, dags att sköta häst 4 & 5!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0