sa du shoppa?


dag 17

Hans kom ut i förmiddags och berättade att kl 1 gick bilen mot köpcentret & att jag + praktikanterna gärna fick stanna där några timmar. så idag blev de shopping ist för ridning. mest ätbara saker handlade vi, sen så hittade jag inga fina solglasögon så jag köpte Bellas (en av praktikanterna), så hon får köpa nya på arlanda eller hemma i sverige. de tackar vi hemskt mkt för! :D
idag har vi även kastat in lite bilder, några ligger på fb (och några bjuder jag på här).
denna dag har de varit massa sol, igår också. myyyyys! men imorgon skulle de regna, men de gör mig inget. efter regn kommer solsken & tvärtom. ;)
tänker mycket på pappa, farfar & mina vänner. ni är fina ni, även fast jag inte kan se er!
puss hej från en lycklig tjej!



kissnödig catarina med elvis frilla



praktikanterna från örebro



MUMS!


Kommentarer
Postat av: mor

Vad fin du är;););)/kärlek mamma

2010-02-21 @ 10:55:26
Postat av: sara

Pussgurka. Vi har snöSTORM här hemma du drog i de rätta tiderna! :)

2010-02-21 @ 12:57:22
URL: http://saralager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0