pouring rain

just nu öser regnet ner över våran vackra hästgård, mindre kul. sitter och funderar på om alla hästar har rätt täcke på sig.. för nästan exakt en vecka sedan (kan ngt vara nästan exakt förresten?) kom jag till spanien, känns som att jag varit här en dag fast att jag kan allting, dagarna går så fort. jag hinner knappt ta vara på dem. skum känsla.
de är skönt att komma bort från sverige ett tag, jag tycker om nynäshamn. de är fint där. men jag, som många andra är väldigt trött på allt snack. men de är inte förns man kommer iväg man förstår hur mkt snack de verkligen är. jag skulle kunna stanna här i ett år, utan problem. jag skulle bli ett språk rikare också. men nu har jag mina mål och kommer förmodligen välja lumpen, kommer nog bli kul de med.
well, dags att gör nytta!



detta är Taina som vaktar mig dag som natt.



blanka som mest sover och är mysig


Kommentarer
Postat av: Bojjan!

LOVE U GERDAN! :) du ser ju redan lite vidbränd ut ;)

2010-02-12 @ 23:36:16
Postat av: gerd

haha de där är malins ben :) de är vinter här med vettu ;)

2010-02-13 @ 09:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0