om de så skulle behöva noppa bort varje hårstå


det är en sak jag funderat på väldigt länge, som jag verkligen skulle kunna göra. och de är att skänka bort mitt hår till något företag som gör peruker till de barn & ungdommar som drabbats av cancer. ligger just nu och tittar på extreme home makeover, och de visade just några volontärer som klippte av minst 25 cm av sitt hår för att ett företag skulle kunna göra peruker till barn utan hår (pga cancer).
jag vill verkligen dra mitt stå till stacken. har googlat men inte hittat något företag som gör dessa peruker i sverige! är de någon som hört talas om ett sådant företag får de gärna tipsa mig.
dem pratade precis om de på tv att barn som drabbats av cancer behöver självkänsla vilket de får av dessa peruker, jag kanske inte är så bra på att förklara men de som förstår, förstår.
påstår inte att jag har världens bästa självkänsla men de jag har skulle jag mer än gärna skänka till mer behövande.



om de så skulle behöva noppa bort varje hårstå från mitt huvud skulle jag ställa upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0