nu blir de förmodligen sista inlägget på ett tag

dag två!

idag åker malin, de är just nu kaos i villan eftersom vi är två tjejer med rätt mkt saker. jag tycker om malin, hon kommer bli saknad inatt. speciellt eftersom jag legat och fråga frågor till halv ett varje natt. nu har jag ingen som svarar och får därför lyckas luska själv, spännande!
red furstinnan idag efter barnen, de gick bra. men de blev en och en annan nock. prestige får vila idag, rider på minlediga söndag, vad ska jag annars göra när jag är ledig & bor på en hästgård? malin tycker jag är konstig som inte gör annat. har inte funnit "så mkt annat" att göra än.
har glömt att berätta hur mångspråkigt de är här, bäst att snacka engelska hela dagrna igentligen så att alla fattar. de är britter, danskar, holländare, tyskar, spanjorer, svenskar osv.

saknar min fina pappa där hemma, skulle jag kunna dela med mig av värmen här skulle jag ge den till honom.
nu vill jag gå, dags att lägga sig i solen.
saras middag är ikväll. kommer nog fälla en tår när jag tänker på de. jag går nog in till prestige och fäller ett par tårar!

de är inte den känslan att man saknar dem så man måste åka till dem, utan jag tänker mer på stunder jag vet att jag skulle kunna ha med dem. skulle jag haft en dator nu skulle jag kunna uppleva stunder med dem genom den, skulle kännas bättre än ingenting.
skulle jag vilja åka hem skulle jag göra de. men nu är inte fallet så. svårt att förklara. men aja..

jag älskar spanska kiwis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0