mysellimys


en regnig söndag idag, inte alls ovanligt! jag låg inne och mös mellan 7-10, kikade på en annan del av köping & lyssnade på favorit musik. därefter kastade jag på mig tränings outfitten & drog ut & gick och joggade lite lätt. ner till floden en sväng, vilka jävla backar de är här. skönt men tugnt!
väl hemma gjorde jag mig förtjänt av en god frukost. nu ligger jag under täcket & myser igen, ngt besviken dock men de sköna är att jag har mitt liv här i spanien nu, behöver egentligen inte alls bry mig om de negativa jag hör hemmifrån nynäs. bara att kasta de tankarna och negativa energin på gödselstacken.
Lilla Prestige pållen ska få komma ut idag en sväng iaf, kanske passar på att rida med praktikanterna.

jaja, skänker en tanke till sara & pappa som berättat om snön hemma. STACKARE!!


undra varför de blev stor text, hahah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0