morgonpigg utan nattsömn, njeee!


försökte somna i tid igår, men de var svårt när mina fina vänners ord snurrade i mitt huvud & när sara sms trackade mig kring halv ett. men de är klart vi ska prata nu medans vi kan!
gick upp strax innan sju då jag måste fixa massa idag: försäkring som täcker längre än 45 resdagar, säga farväl till mitt älskade plus guld kort på gymmet, ringa & säga farväl till jobbet, ringa pliktverket om infohelg & kontrakt osv osv.
klockan 11:30 står iza utanför porten för att åka på farväl-fika, (måste kolla på ny telefon idag också, lämna magnus jacka osv. oj oj! tvättstugan är bokad ikväll också, shit.. jag har lite att göra!).
om exakt 24 h sitter jag på flyget, har förhoppningsvis lyft också.
hejdå!





miniflyg m. farbror 2008, kul att jag somnade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0