molnigt = lycka


dag 13

spöregnet de senaste dagarna har varit både positivt och negativt, kanske verkar mest negativt så som jag gnäller så i bloggen. men jag tycker ändå att de är en skön känsla att få lite motstånd och kämpa lite.
idag är de molningt och duggregn från och till, de är lycka just nu! att kunna gå utanför dörren utan att bli plaskvåt.
Hans knackade precis på & sa att han skulle hämta tjejerna på flygplatsen, de är alltså två praktikanter från sverige som ska komma ner. hur länge vet jag inte, kan gissa på två veckor. Han ska även fylla på min telefon, tjoho. Så ikväll blir de att ringa runt till nära och kära. Har faktiskt bara pratat med sara sen jag kom hit och de var igår.
idag är de ridning av två hästar, kanske longering av två också. de återstå att se om Christo kommer eller ej.

This ain't Hollywood,
This is a small town
I was a dreamer before you went and let me down
Now its too late for you and your White Horse,
To come around.



vacker tass ;)







Kommentarer
Postat av: mor

Kan jag få ditt spanska telefon nummer, så kan jag ringa dej.(med messenger.) Kärlek mor

2010-02-16 @ 17:36:51
Postat av: ...

messenger? :O

2010-02-16 @ 22:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0