lyckostatus NOLL just nu


ångeststatus: loaded!

jävlar vilken kväll de var igår, hade inte den där jävla telefonen halka ur min bh hade kvällen slutat perfekt. men nu slutade den med att såfort vi kom innanför grindarna på gården sprang jag in till diavolos box & storgrät hur länge som helst. har aldrig känt mig så dum i hela mitt liv! pappa är snäll och köper mig en telefon så vi ska kunna prata så bara försvinner den, och med minneskortet som innerhåller så jävla mkt minnen.
så igår kväll/inatt var första ggn jag grät i spanien, de var skönt men rätt hårt. tur att carina och diavolo finns här.
jag mins iaf att jag ringde sara och berätta hur mkt jag saknade henne och pappa såklart, sen när jag skulle kolla klockan efter lite vild dans var den borta.
aja ingen ide att deppa, pappa ska få tillbaka varenda öre från den där telefonen. då kommer allt kännas bättre.

det är inte i medvind draken lyfter, utan i motvind!







Kommentarer
Postat av: mamma

skönt att du kom "hem" ordentligt.tråkigt med telefon:(:(. var rädd om dej. p:k mamma

2010-02-28 @ 16:06:34
Postat av: Pappa



En telefon går att köpan ny bara inte du kommer bort Kram

2010-02-28 @ 18:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0