leka hund i solen, javisst!


jag kan inte kalla de att jag varit deppig, kanske ngt nere. men nu skiner solen i spanien igen & ingen är nog gladare än jag. 17 grader och varma vindar.
dagens uteritt blev inget annat än misslyckad, hingsten som var perfekt igår attackerade prestige så ida föll av och lilla cortez fick sig en läxa. inga mer hingstar på mina uteritter, oavsett vad folk säger!
så ida ligger nu och försöker bli av med sin lilla hjärnskakning medans jag och bella sköter stallet. jag har blivit så bortskämd nu när praktikanterna är här snart blir jag ju ensam igen. blandade känslor.
nu kommer sofia och vill leka the dogies, well well lets play!

:)

Kommentarer
Postat av: sara

Har ni en hingst som heter cortez?



Cervantéz pappa heter cortez

2010-02-24 @ 17:33:56
URL: http://saralager.blogg.se/
Postat av: catarina

nej hingsten heter Golden fürsten, men vi har en som heter cortez och han är en misslyckad häst. han skulle bli storhäst men är liten som en c-ponny ;)

2010-02-24 @ 19:55:05
Postat av: sara

Haha

2010-02-26 @ 23:24:08
URL: http://saralager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0