lediga underbara söndag


dag 11.

på söndagar är jag somsagt ledig. känns konstigt att inte ha stalltjänsten när man nu är van att ha den 6 dagar i veckan. denna söndag kommer ändå gå åt till att göra de jag hoppade över igår: typ städa min sadelkammare, tvätta & rida prestige :)
magen kurrar också, den är inte vad vid sovmorgon till 8 & frukost vid 10. (de trodde du aldrig du skulle få höra från mig va pappa?) :)
igår ösregnade de hela dagen, idag verkar de vara bättre. kanske rider ner till floden en sväng, mysigt för prestige & mig att komma iväg lite.
jag kanske ska börja skriva en annons på min tjänst? we´ll seeeeeee...
skönt att inte vara i sverige på alla hjärtans dag också, slipper den skiten i år. inte ens när jag hade pojkvän uppskattade jag den. jag tycker faktiskt synd om dem som verkligen är ensamma. tänker mkt på dem den dagen.
men nu ska jag sluta vara bitter. upp ur sängen & ät frukost, ja mamma!


Kommentarer
Postat av: naliie

jaa :D fan de låter ju helt lovely :D

är dom som äger är dem svenskar eller spanjorer? :P

2010-02-14 @ 10:01:28
URL: http://naliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0