låt de rinna av dig


igår flög Ida av igen, så de blev ingen ridning för henne idag. så igår red jag & bella ut och rejsa på christos hästar bahrona & prestige. super kul var de! tumme upp till solen & våra galopprace!
idag red vi ut på förmiddagen på prestige & cortez, den största & minsta hästarna i stallet (den misslyckade hästen som är liten som en ponny men tänekr som en häst). så de blev en hel del galopp idag också, myyyys!
väl hemma på gården hoppade jag furstinnan, de avr skojsigt. och sedan var de så fint väder så jag & praktikanterna tog varsina hästar & red och beta en sväng.
så mina dagar rullar på som vanligt & de blir en hel del skratt med praktikanterna som jag nu mer kallar mina vänner. ;)












den bästa rycktaren har de stövigaste hästarna
;)

Kommentarer
Postat av: pappa

inte undra på ni ramlar av jag har för mig att man sitter på en häst o äckligt väder har ni också. Ha re

2010-02-27 @ 07:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0