halva dagen med hjärtmuskelinflamation?


de är väll kanske att ta i. men jag vaknade faktiskt denna soliga dag med smärtor i någon muskel nära hjärtat. har kommit & gått hela dagen, scary! men de går nog över. sökte lite på vårdguiden.se & de symtomer som stämde bäst var att de var hjärtmuskelinflamation så kanske har man lyckats dragit på sig de också? men jag känner mig inte sjuk, inte alls. de ända negativa är att de smärtar lite & att jag inte kan skratta för då krampar de :)
idag red jag ut på prestige, efter uteritten la jag mig på hästen & lät han beta. sommarkänslor på riktigt, sköönt! där låg jag och nöjt till en häst började skena i hagen brevid, för då hamnde jag helt plötsligt på backen (men ståendes) så de var skönt att slippa hoppa av av mig själv. :)
nu gick precis strömmen, jävligt bra. praktikanterna & jag har varsit element inkopplat PLUS att jag laddar datorn. såså var de med den strömmen. nu får man väll sova med alla kläder man har på sig. jaja, ingen idé att deppa. de finns de som inte ens har kläder.

godnatt från la hoppla som just precis nu blev strömlöst! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0