för alla och ingen


dag fyra.

jag har gått och kära ner mig (lugn pappa!), de är i en häst. men inte en av de hästar jag tar hand  om, utan inger (gårdsägarens) häst, har ridit den tre ggr och vi tar steg för steg tillsammans. sjukt roligt. Furstinnan som hästen heter kan mkt men har sina "små" fasoner, jag gillar när de är komplicerat så hon har verkligen fallit mig i smaken.
idag har jag som sagt varit ledig men eftersom jag skippade några sysslor igår fick jag lov att göra dem idag, men de har varit lugnt.
eftersom prestige och kristos hästar går i första hand kommer jag få anstränga mig bra för att ha tid över till furstinnan, men jag vill och då kommer de att gå :)
har lovat mig själv att hoppa i säng med avstängd dator klockan nio på kvällarna, kommer inte orka med dagarna annars. alarmet står på 06:00..
klockan är redan över nio, damn it!



prestige, en av hästarna jag sköter. ska ta hand om honom som om han vore min egen. gått grand prix special eller va tusan de nu heter. ägaren (han jag är anställd skötare till) är rankad andra bäst i spanien. en karamell att suga på. haha










Kommentarer
Postat av: pappa



Det ser ut som det inte vore så svårt att rida villse med alla dessa berg och dalar, häftig sol nedgång. Har ställt av Polon idag, står bara o tickar pengar. He re Kram

2010-02-07 @ 22:12:01
Postat av: Linn

ser jätte mysigt ut! saknar dig mer idag än dom tidigare dagarna. idag känndes verkligen som en dag då jag skulle ha gått upp till dig efter skolan. men icke sa nicke, åkte hem och åt köttfärssås på bruk själv. nu saknar jag dig ännu mer.



Ha det bäst. I love u!

2010-02-08 @ 15:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0