efter onsdag kommer torsdag


jag råkade skriva efter onsdag kommer fredag först, men de lät alldeles för konstigt för att ha kvar. ändå ingen som skulle fatta att de var en komisk felskrivning!
morgonen har rullat på bra, jag har bara sopningen kvar. igår red jag ut barbacka på prestige, så himla mysigt. vi möttes av DEN SKÄGGIGA gubben som malin tidigare berättade att hin hade träffat. de som är speciellt med denna gubbe är att han har ca 50-100 getter som han och hans hund sköter. alla getter har en varsin pingla så de går inte att undgå dem heller. ganska gullig gubbe, en sån man ser i  filmer med trasiga kläder, långt skägg, käpp, hund och massa getter. jag har numera döp han till Man of legend.
funderar på om jag och prestige ska ut och kuta nu på morgonkvisten, måste hålla konditionen uppe. de återstår att se :)


tuýp så såg man of legend ut, haha gullgubbe

Kommentarer
Postat av: pappa



Börja aldrig med cigaretter du se hur man ser ut då

Här är -9 gr och solen har lyst HELA dan de du.

Isen ligger enda till Yttre Gården. Hare gott i solen KRAM

2010-02-11 @ 19:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0