berg- coh dalbana

gårdagen började underbart, allt gick som de borde. ännu mysigare när solen låg så fint över fuengirola. satt och höll diavolo sällskap i hagen med datorn i högsta hugg. diavolo är bara sex år och så himla go, man kan göra allt med honom. igår knöt han upp min sko och bet tag i skoflärpen och gick iväg med mig, de måste sätt riktigt roligt ut!
sen lyckades jag med två saker, först när jag skulle rida ut på barhona fick hon en sten i skon som var lika stor som skon, så jag gick halvvägs hem med henne stapplandes bakom mig. sen smet tre hästar från hagen och sprang runt och levde rövare medans de var några britter på provridning, duktig jag är! arg och besviken på mig själv somnade jag ensam i min lilla villa. 
idag vaknade jag med inställningen att jag ska göra ALLT för att denna dag ska bli betydligt mkt bättre, vilket den har varit. när jag red ut på prestige fungerade inte traven, utan de var spansk skritt eller galopp piruett som fungerade GRATTIS CATARINA. tackar tackar.
nu har jag suttit inne och frossa med en annan del av köping (de är bara för underbara), sen har jag ätit OLW´s ostbågar & marabou choklad som jag köpte på en svensk affär, FUSK!
nu börjar de regna, jag vet  inte vad de är för skit väder jag tagit med mig till spanien. de har inte regna såhär mkt i spanien på 60 år var de ngn som berättade för mig. nu ropar hans att de är lunch, måste kila!

http://web.comhem.se/lusitanosallskapet/bilder/lusitanon/Nina-Quartzo-spansk-skritt.jpg = spansk skritt

sa jag att jag red barbacka? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0