men åh åh åh dags att kötta!


jag har värsta bra motivationen att åka upp till lule igen, länge sen jag kände mig så taggad att åka hem från en permis. fem dagar att kötta, de ska bli najs. 
veckan har varit upp och ned, men i helhet helt underbar. träffat massa gamla godingar. martin och niklas bland annat de är lycka! sen har jag varit i gbg en sväng och handlat på ullared, en erfarenhet för sig men de var inte alls min grej, men de är ju kul att man kan bidra med lite saker till fam lagerström/hellman, de gillas! 
idag har jag varit på dansuppvisning på gröndal med fredrik, vi kikade in iza som var helt underbart bra som vanligt. satt där och rös och bara njööööt i massor. 
dags att börja packa mina saker för en ny vecka i luleå, de gillas! 



har fått in byrån & spegeln som jag ärvde från farfar, vart riktigt mysigt. pappa satte även upp julstjärnan i rummet, så nu kan jag mysa till tusen här hemma. levande ljus och finstädat. jag är supernöjd! 
pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0