jullooooov! :)


just de! jag har jullov, tänka sig. även soldater får de lyxigt när befälen går på ledighet, de tackar vi för!
flög hem idag, de var som vanligt... men min världsbästa pappa bestämde sig för att ta med mig till spanien en vecka, så jag lämnar nynäs ett tag till, i 8 dagar eller liknande. 
så morgondagen kommer spenderas med mina närmsta käraste, som jag får säga god jul till i förskott! har planerat in två dejter än så länge, sara,  timmy och elliot (GIVET) men även bolleboy vill jag säga hejdå till för ett tag :) 
sitter och JÄTTEMYSER just nu, har varit ute och sprungit en stund och duscha och smörjt in mig och hoppat i min nya mjukisdress jag fick av pappa! gosigt värre! 

sov sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0