två dunderhärliga permissioner


OJ OH JA vilka underbara permissioner jag haft de senaste två veckorna, lekt loss med alla möjliga. igår åkte vi ut till st vika (precis som förra helgen), fast igår var de ingen fotboll och vollyboll bara massa (krök)mys med grabbarna (jag körde ofc). och jag äääääääääälskar de så himla mkt!
igår var jag även och hälsade på farmor och farfar på kyrkogården, satt där en stund och bara myste och pratade av mig. därefter träffade jag syster och myste ännu mer.
jag kom hem vid 6 tiden från st vika, sov till 12 då folk smsbombade mig, så de var bara att kliva upp och hjälpa syster litegrann sen drog jag ett joggvarv runt lövet. måste ju göra ngt mer än käka choklad och dansa runt till crazy frog ;)



såhär kommer de kännas att flyga ifrån denna awsome helg!

elin jag diggar dig mer än mkt!


Kommentarer
Postat av: elin

Älskar dig vännen <3

2010-08-22 @ 15:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0