oh herre!


lika dött som i graven är de här alltså, må jag säga! :) men livet knallar på huuuur bra som helst. luleå blev yttligare ett ställe där jag trivs och står på egna ben, jag gillare!
flög hem igår, lekte med lite folk till kl 2. sen somnade jag till kl 11, precis då jag skulle ha tvättstugan :) så nu är de tvättstugan till kl 15, sen ska jag försöka ta mitt feta arsle på en promenad, de skulle sitta mkt fint!
i veckan har vi varit på skjutbanan, fick en träffspridning på 30mm knästående på 100 meter. mihihihi. de är kul de.
saknar spanien ngt förjävligt dock, kan ägna många kvällar i luleå till att kika på bilder, bilder och ännu mer bilder. men snart är jag tillbaka igen. :))



en morgontrött jag!! känns skönt att vara tillbaka i grönkläderna, dem passar alltid lika bra :))


Kommentarer
Postat av: pappa

du blir nog en riktig rambo du

2010-08-21 @ 12:19:29
Postat av: carina

Vilken läckerbit du är i grönkläder!!! hahaha. va glad jag e att allt går bra o att du trivs!! Det värmer i hjärtat...Kram

2010-08-23 @ 01:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0