vad fasiken är de hära?


morgonen började med kolikhäst, sen gick de bara utför. min och alvinas uteritt till carina blev en snabb hopplektion på utebanan. men de var okej, så länge vi umgicks var de helt ok!
nu har jag lekt med sofia i flera timmar, hon vill redan skicka brev och täckningar till alvina, så de ska jag försöka visa er om jag får möjlighet!
nu väntar jag på lunch. köpte supershyssta skor igår på miramar, hittade även ett till par jag bara MÅSTE köpa. lön på månad tror jag, så då får de bli en sväng förbi affärn.
ingen påskkänsla alls än så länge, kanske för att de är så varmt, min sommar har liksom redan börjat.
inge mer bloggande idag. ridning & mys (?) i min ensamhet får de bli...



jag & alvina fällde några tårara kan jag ju erkänna.
men med den onda kommer de goda, bara någon vecka tills pappa anländer!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0