sorligt

detta är så fruktansvärt sorgligt, att jag skakar av mig dig som om du vore en lite fluga. de är verkligen så de känns. inga känslor alls. du är nu mera min styrka och inte min svaghet, trots att de är de jobbigaste jag någonsin gått genom är de så häftigt att ngt så känsligt kan bli så kallt.
aja, över till ngt bättre :) ikväll ska jag och pappa in till fuengirola och umgås, verkligen bara umgås. sätter oss kanske och lyssnar på ngt liveband till småtimmarna kommer om de faller oss i smaken!

over and out från världens lyckligaste catarina!


Kommentarer
Postat av: Eivor

Hoppas du är nöjd med datorn. Åkte och köpte mig en pizza som jag tänkte mumsa på. Bilen gick dåligt ryckte o hackade verkade som inte alla cylindrar hängde med??? Jag tar nog min mammas bil när jag hämtar Björne nästa söndag.I morgon skall jag och Barbro in till trädgårdsmässan i Älvsjö förhoppningsvis få njuta av lite blomster.Ha det bra.Var rädd om din far.

2010-04-10 @ 16:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0