onsdag morgon


dag 84

ny praktikant igår em, amanda sjögren. riktig trevligtjej!! så nu har vi gjort morgonfodrningen ska snart fortsätta i stallet. var bara tvungen att uppdatera.
jag vet faktiskt inte varför chelsea åt upp sin unge, hon hade mat i sin skål och så.. aja bara en erfarenhet mer. jag säger som corry sa "glad att vi människor inte beter oss så!" delar ngn på mitten & sen käkar upp.
riktigt fint väder har vi i spanien nu, har haft de de senaste dagarna. christo sa till mig igår att jag ska vaera försiktig, han tyckte att jag såg solbränd ut. han är ju faktiskt läkare i grund och botten så han vet noig vad han pratar om.

pusshej!



inga mer tjocktröjor eller regnjackor, wiihii!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0