mysmiddag & utekväll


gårdagen em/kväll/natt bestod av besök i fuengirola. gick först & prata av oss längst stranden för att sedan kolla lite affärer & sedan slå oss ner på steakhouse för middag. mycket gott & mysigt sällskap :)
frammåt kvällen blev de lite fotbolöl & liveband på pogs. Pogs passa oss så himla bra, blandade åldrar från 20-70 & sisådär. blev taxi hem strax innan tre.
inte mkt sömn inatt, jag är så jädrans besviken på en människa just nu! tur att carina finns på denna planet!
idag har jag och pappa tagit oss en lite promenad upp på höjden, satte oss vid muren & skådade vackra mijas.
tack & hej!



pappas flicka, för all evighet!



ser jag inte lite plastikopererad ut? :) haha


Kommentarer
Postat av: alvina

shit vad brun du har blivit sen jag åkte:O

2010-04-12 @ 01:01:52
Postat av: Catarina

de vette tusan hurru du! :)

2010-04-12 @ 09:24:55
URL: http://goforwhatyouknowisright.blogg.se/
Postat av: Syster

Vilket underbart kort pa dig och fadret. Hoppas ni hare det bra! <3

2010-04-12 @ 13:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0