lördag som ingen annan


christo red på morgonen som vanligt, inger hade lektionerna.
jag fick skjuts med Judy till miramar, handlade två saker fast för för mkt pengar. nu blir de inte godis på några veckor. köpte även en liter öl som står på kylning tills pappa kommer, så nu vet du vad du har och vänta dig när du anländer till la hoppla pappa! :D
en väska och jeans shorts blev de iaf, nöjd med mina inköp iallafall!
red fürstinnan efter kvällsstallet. de är några tävlingar här omkring som de andra ungdommarna i stallet ska ställa upp på, jag tror dock jag skippar dem med tanke på att pappa kommer ner och hästen måste trimmas rätt rejält. vi får se.
imorgon står de mellan ridning och stranden, får se vad jag är på för humör och vilket väder de är.
tusen tack linn min älskling för påskhälsningen, du är bra fin du!



Kommentarer
Postat av: pappa

Glad påsk i efterskott, har varit i småland med husbilen lämna den där köpte en cbx 600 e -82 åkte hem i gårkväll +3 gr de du, vi va bra stela. kram

2010-04-04 @ 10:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0